Börjar bli smått nervös...

Ja, lite smått sådär. Men än ska jag inte låta mig själv bli helt upprörd. Har ju ingen lägenhet i Uppsala än men ska vänta tills vi får ett definitivt nej av Studentstaden innan vi börjar gråta. Vore faktiskt skönt om vi inte fick den, men fick någon annan, för annars skulle vi ju bo i syrrans namn.

För övrigt så längtar jag till alla dagar då jag inte jobbar! Så less nu så det finns inte. Men inte mycket kvar nu... Och snart är det löning så då ´har jag ju något mer att se fram emot! :) Men nu är det nästan så lite att man kan börja räkna timmar, så det känns ändå okej!

Ikväll har vi ätit smaskiga ostar och god salami och skinka! Mmm.. Jag, mamma och pappa. Nu ska jag organisera upp mitt liv lite i min kalender, som var "gratis" btw. Tihi. :)

Kommentarer
Postat av: ekorren

Måh! uppdatera lite oftare ekorren.m :)

2007-08-03 @ 13:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback