Soon, soon, very soon!

Freddie är på väg hit! Mihi! Can't wait! Vi ska ner på stan, spana, äta, och shoppa tills jag knappt har några pengar kvar! Haha, eller så inte. Måste ju kanske planera lite inför den kommande månaden och alla dess faror och finesser! Men pengar har jag iallafall! För första gången på väääldligt länge har jag nästan lika mycket som syster-yster. (Hon är student btw) Man får tacka farmor och jag lovar, jag ska spara! Men inte idag! Började igår med ett nödköp av ett par skor. Älska skor. Jag vet inte hur man annars kan säga det? Fick ett par underbara dojjor för endast 400. Tidigare hade de kostat 550 pix men eftersom man jobbar där man jobbar och har lite kontakter på diverse ställen så fick man ju lägga undan och lyckades smyga ner på den obefintliga lunchen och köpa dem! Nu ska jag bara välja kläder (för jag vet faktiskt redan vilka skor jag ska ha!) och sen ska jag bara sitta och vänta på att min riddare i skinande rustning ska komma och hämta mig! (Läs Freddie i Våfflan!) Tihi! :)

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback