Snö och solsken!

Vaknade imorse med toppenhumör! Eller inte riktigt... Drog mig ur sängen vid fem i sju, klädde knappt på mig och sen åkte jag iväg till tandregleringen. Så skoj! Eller inte riktigt det heller! Fick jävla (jo, nu får jag svära) gummisnoddar som naiva jag trodde att jag skulle slippa och nu ska jag ha dem till den 8:e mars (nu kommer det roliga delen) då jag får ta ut skrotet ur munnen! :-& Wie! Men tills dess kommer jag ha förbannat ont i munnen varje dag och jag kan inte le. Sluta skratta Linnea! Tyck synd om mig... Börjar faktiskt redan känna av skavsåren... Mmm-m-mmm!

Jaja, men det finns ju glädjeämnen i livet också! Längtar fortfarande till fredag är ju ett av dem! Bara två dagars jobb innan den är här! Sen kan man ju alltid glädjas åt att solen skiner, det är -7 och snön ligger vit på backen! :) Underbart! Ska snart ner på stan och springa ärenden åt Mona, min halv-låtsas-plast-mamma om hon får som hon vill! :) Jag och syrran är hennes små älsklingar, hon ville alltid ha döttrar emn hon fick oss! Vilken miss! ;P Sen så ska jag förhoppningsvis fika med Lundmark (om hon hör av sig d.v.s. :) innan det bli Afro-power-dance på Ego och sen även lite Pump! Duktigt värre!

Ikväll ska jag städa på mitt rum, jo, jag lovar. Och sen så ska jag bara slappa och längta till fredag. Kanske messa lite med Freddie om man har tur. Inte för att vi redan pratat på telefon i en  halvtimme idag och skickat minst 20 sms VAR! Kan aldrig så för mycket Freddie... :)

Nu skiner solen för mycket för att jag ska kunna sitta kvar här inne! To-de-lo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback