Nytt år igen!

Sitter och väntar på Marie som ska komma förbi en snabbis innan hon åker tillbaka till London. Kommer sakna henne lika mycket som förut men nu ses vi ju snart igen? Älska tandläkaren? ;P Och sen tänker jag åka och hälsa på, om jag får ledigt? Man vet ju aldrig. Och om jag har råd? Får sluta gå ut troligen! Men det är det ju värt, shopping i London! Bara shopping i LA slår det... :)


So you face it with a smile
There is no need to cry
For a trifle's more than this

Will you still recall my name
And the month it all began
Will you release me with a kiss

Have I tried to draw the veil
If I have, how could I fail
Did I fear the consequence

Dazed by careless words
Cosy in my mind

I don't mind
I think so
I will let you go

Now you shaped that liquid wax
Fit it out with crater cracks
Sweet devotion my delight

Oh, you're such a pretty one
And the naked thrills of flesh and skin
Would tease me through the night

Now I hate to leave you bare
If you need me I'll be there
Don't you ever let me down

Dazed by careless words
Cosy in my mind

I don't mind
I think so
I will let you go

And I touched your face
Narcotic mind from lazed Mary-Jane
And I called your name
Like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame
And I touched your face
Narcotic mind from lazed Mary-Jane

And I called your name
My cocaine

I don't mind
I think so
I will let you go


Mycket har hunnit hända sen sista jag skrev. Nyår till exempel. Underbart roligt och mysigt! Kan man annat än älska Åre? Hade kanske varit bättre om det varit lite snö... Men men! Det var ju inte dåligt utan! Mys, bad, god mat, 12-slag på torget och fest på Tott, kan det blir mycket bättre? Näe, tror nästan inte det! Mitt absolut bästa nyår hittills iallafall!

Sen har ju Freddie's Mini-Me hunnit fylla arton, firades storslaget på krogen, Coppers såklart! Mycket skoj, mycket dyrt och ändå ingen skumpa? ;P Hur lyckas vi alltid Freddie?

Och så måste jag ju även idag slå ett slag för singel-livet. Ingen gör det bättre än vi, Freddie och Henke? Tänk vad tråkigt vi haft om vi hade måsta brytt oss om nån annan? Hade vi velat missa alla kvällar med fula porr-sms, alla nätter av evigt taxi-åkande och inte att förglömma; alla snyggingar vi får ragga på? Heta brandmän, back-slick-bratts och kockar vi inte glömmer... :) Åh, does where, and are, the days! Som en viss Ekorre skulle ha sagt; Måhhåhå!

Kan ju även påpeka att det nog märks att jag inte är ekonomen i familjen. Jag lyssnar på mottot: "Money are meant to be spent!" Visst kan man spara pengar men vad ger det egentligen, skoj senare? Jag har hellre kul  nu när jag vet vad jag vill! Skolböcker, hemresor och mat får komma i andra hand! Jag spenderar nu och tänker senare... Fonder och aktier finns ju alltid där, om man vill... Det ska gå långt innan dom behövs dock! Men på något mystiskt sätt så klarar jag mig alltid? (Mamma.) Jag lovar att bli bättre nu. Jag ska jobba tre helger nu så då blir det ju inga utgångar iallafall men små fika-pauser här och där blir det ju alltid och de är ju inte billiga de heller... ;P

See you tonight at Wayne's? You know it! :) Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback