Mer snö och mer sol!

Promenerade ner till jobbet idag igen och om allt går enligt planerna blir det samma sak imorgon! :) Fast imorgon måste jag gå lite tidigare för att hinna lägga undan ett par skor på dna som jag tänker shoppa på fredag då lönen har kommit. Mihihi! Åh, skor på lönedagen, kan det bli mycket bättre? Ja, två par skor på lönedagen! Jag får ligga i... :D Can't wait!

Åh, kan knappt komma ihåg när jag var ut senast! (Förra söndagen, jag vet) Men sen jag v ar ut i Sundsvall? Ja, det blev svårare.Åh, Coppers! Kanske måste ut på fredag ändå, en liiiten sväng! Tihi! Kan ju knappast skada! Börjar  på lördag så det är ju ganska lugnt... Vi får se om Freddie eller annan respektive vill följa med! :)

Hade en ovanligt bra dag på jobbet idag. Den vanligtvis olidligt långa eftermiddagen gick inte så olidligt långsamt faktiskt! Helt underbart. En liten del kan ha berott på att jag städade i disken, och snabbt gick det ju inte... Ska nog paxa det imorgon också! Fixade och trixade ju även lite i köket. Lite mer än vanligt alltså! Kan bero på det också? Det mest otroliga var nog att vi inte fikade? Jag tänkte knappt på fika! Allt som for igenom mina tankar var "nej, jag är INTE sugen på en semla, jag är inte sugen..."  o.s.v.   Kanoners skulle man kunna säga! Och inte åt jag någon semla heller. :) Okej, jag åt två havrekakor när jag kom hem men ändå! Applåder till mig. Klapp-klapp.

Vill bara för att ge Freddie ännu mera dåligt samvete för att Freddie åkte iväg såhär länge genom att säga att det är anledningen till att jag varit så duktig på att uppdatera! Jag har ju ingen annan! Buhu! Men imorgon, då kommer Freddie hem igen. Äntligen! :)

Kommentarer
Postat av: Freddie himself..

Åhh va söt du är.. tror jag måste åka bort oftare så man får läsa din blogg när man kommer hem igen.. nej fybubblan.. hemska tanken.. jhag e så Zlatansjuk så de finns inte... Some one call 911 i cant breathe.. :D

2007-01-25 @ 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback