Lucky number Slevin

Mycket bra film, mycket! Helt otroligt konstig och man fattar ingenting fören på slutet då allt binds ihop helt mästerlkigt! Skönt att få se en riktigt bra film nån gång såhär ibland! Kansas City Shuffle. Tihi. Inte fel med Josh Hartnett heller måste jag ju faktiskt erkänna. Och Bruce-an, en liten favorit... Nice, very nice.

Nu ska jag sova för imorgon ska jag jobba, så otroligt roligt? Näe. jag vill veta hur det blir men icke. Ja, imorogn måste jag få veta för nya schemat börjar på måndag! Såå. Men jaja, livet är kort. Man ska inte grubbla i onödan. Imorgon kanske man inte har något jobb?

Blir inget mer skrivet idag föutom; Good luck with da Bratt Freddie. Åh, I wish I was you... Almost anyway. :)

P.S. Jag har ONT i min armbåge för den bestämde sig för att leka med avrivaren till plasten idag. Aj, jag blöde och ja, det är synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback