Bättre koll nästa gång?

Tokig blir jag! Trodde att jag skulle kliva upp idag, gå och träna och sen springa iväg till jobbet men icke! Jag tänker fel med tiden innan jag går och lägger mig och ställer klockan för sent så att jag inte hinner träna. Okej, inte hela världen men ändå! Så istället ligger jag kvar ett tag innan jag kliver upp och duschar. Ska precis slänga i mig lite frukost när jag tänker; ska kanske kolla schemat och visst är det väl så att Hanna inte ska börja klockan elva utan klockan ett! Så jag skulle ju egentligen hinna träna men det känns ju så dumt när jag nyss duschat såå nu sitter jag här och är bitter! Hmpf! Men inte kan man väl vara allt för bitter hur länge som helst när det ligger snö på backen, det är -12 ute och solen skiner! Klart vi skippar bussen och går ner på stan! Så underbart bra idéer jag akn ha ibland!

Visst hatar man när man blir väckt av en telefonsignal. Jag gör det iallafall! Speciellt om det är hemtelefonen! Mobilen är dock inte lika illa med, är ju mest mina kompisar som ringer eller så är det nån från jobbet. För jag har ställt in på att inte alla signaler hörs! Mihi! Så visst, jag tycker inte om det men ibland så längtar man nästan efter att nån speciell ska ringa och väcka en sisådär vid tre på natten och man saknar det när man vaknar på morgonen och inser att ingen har ringt...

Annars just nu så har jag en otroligt lugn vecka att se fram emot! Jobbar mån-ons-tors. Sen jobbar jag lör-sön också men det tillhör ju inte riktigt veckan, eller? Längtar som sjutton tills på fredag iallafall; Freddie är hemma och tänker gå coh shoppa med mig och jag kommer få lön då! :) Livet kan bara bli lite bättre...

Nu är det dax för frukost och lite tv-tittande innan min lång promenad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback