Åre, tur och retur

Har just kommit hem efter en tripp till Åre! Skulle egentligen ha jobbat idag men "slapp". tur att Lisa kunde, och ville, jobba! :) Imorgon blir det jobb och sen jobb, jobb, jobb fram tills på torsdag då jag är ledig och sen är jag ledig i fyra dagar! :) Wie. Förhoppningsvis får jag med mig en Linnea upp till Åre då... För jag vet inte om jag orkar sitta och köra hela vägen fram och tillbaka själv igen, det var faktiskt ganska drygt! Tur att vänner piggar upp med samtal och sms! :)

På fredag blir det utgång med Freddie. Vi är nästan tvungna att gå ut faktiskt nu när vi står på VIP-listan, mihi! Hmm, stod jag på VIP-listan igår också? Ja, just det! :) Kanske inget man ska vänja sig vid dock! :P

Nu ska jag sova, jobb imorgon som sagt! Men det ska bli ganska skönt. Har nästan saknat det lite, fast bara lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback