Allting, ja allt, är nästan perfekt...

Hemma igen efter en mycket härlig helg. Lite senare än beräknat men, what to do? Mycket har jag hunnit med och otroligt roligt har det varit även om det har varit svårt att vara utan min Freddie... Först Östersund med kusinerna och en snabbvisit hos Anna med julklappsbyte, tack vännen. Sen Åre med sambo-Elin och Kocken m.fl. Middagar, mys och utgång, underbart! Dyrt, som vanligt men ändå billigare än jag trodde? :) Nu ska jag sova, bäst det för jag börjar jobba tidigt imorgon, 3! Mihihi. Jobbar till 18.30, verkligen nödvändigt? Jaja, jag ska inte klaga! Sen är jag ledig onsdag och sen tidigt start på torsdag 7! Jobbar fre-lör, ledig söndag! Slappt och underbart skönt och härligt! Näe, nu väntar min 1,20-säng och jag måste säga att det är ju inte helt fel... Skulle ju inte vara helt fel att dela den med någon heller...
Where are you my Freddie? :)


This life, this love
All the sweetness I feel
So mysterious yet
So incredibly real
It's an uncharted sea
It's an unopened door
But you gotta reach out
And you gotta explore
Even though you're not sure
Till the moment arrives
There he is and you know you're in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback