Sjukt sjuk!

Åh, hatar detta! Host, snörvel och host igen! Sjuk så in i bomben är jag! Har ändå lyckats klara mig ganska bra denna vinter tyckte jag... Lite små-krasslig men ändå inget riktigt jobbigt anfall av baciller och bakterier. Men så kom det! Började i tisdags kväll. Kände mig ändå ganska okej tills på slutet av min och Freddies middag sen så. Kände att jag nog behövde köpa halstabletter, sagt och gjort! Kom hem, virrade in mig i en filt och däckade i soffan. Jag skojar inte, jag somnade inte, jag däckade! Vaknade, fick Freddie att åka, sorry, gick och la mig och hade gärna inte klivit upp förens idag typ! Men joo, Alla hjärtansdags-frukost med päronen klockan 7 morgonen efter. Jag var inte pigg då! Sen sov jag 4 timmar till innan jobbet väntade! Gick på halvfart, om ens det, hela kvällen på jobbet, fick naturligtvis jobba över! Suck. Sen kom jag hem, åt knappt och somnade framför tv:n. Vaknade imorse, mådde bättre men det var ju inte mycket. Nu har jag kommit hem från jobbet och en fika med Zäta! Ska bara städa bort i rummet lite och tvätta nån tvätt (med jobbkläder, vad annars) innan jag ska krypa ner i soffan med en stor kopp te eller varm choklad och sen inte kliva upp innan 12 imorgon! Mmm....

Sitter för övrigt och lyssnar på min alldelens egna Anna's första låt! Snälla kom. Underbart mysig låt. Tänker på dig min älskade vän. 

Näe, nu kan jag inte sitta här längre! Ska städa men först snyta mig! Hata snor! Uscha. So for now: Hoppas alla ni slipper få det jag har! Håll er ifrån mig! Men ring eller messa gärna... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback