Bättre och bättre dag för dag!

Blir tokig när sånt här händer! Gaah! Hade just skrivit klart ett helt inlägg (och det funkar ju att skriva) men när jag ska uppdatera så bestämmer sig datorn för att "Nehe du, du har varit 'inaktiv' för länge så det blir inge sånt för dig!" Tada, och så försvinner allt! Rackarns bananer!!! Damned! Jaja, bara att börja om?

Har insett att jag inte skrivit på länge! (Freddie är hemma!) Och eftersom min dator inte gillar mig just idag tydligen, trots att den har fått trådlöst bredband, så drar jag en snabb-resume istället för det långa fina inlägget jag just skrivit!

Ätit semlor - tre stycken, på semeldagen
Varit förkyld - tränat bort det
Varit sjuk igen - blivit friskare
"Spelat" tennis med pappa - den du
Ska till tandis imorgon - nu kan jag räkna timmarna tills den försvinner, 8 mars!
Åre efter det - många som längtar...

That was it! Hata datorer just nu. Måste sova nu! Skönt...

Kommentarer
Postat av: lisa

hanna... va har du för msn??? :O :P

adda mig ; [email protected]..
gjorde den i 4:an ;P

2007-02-28 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback