Åre, igen!

Kom hem med tåget nyss! Sitter och fikar lite och nöter datorn, länge sen sist nu! Försöker även fixa min mp3 som inte riktigt vill byta låtar? Hmm, är inte såå teknisk av mig!

Har iaf haft en kanon helg! :) Åre för hela slanten och jag skojar inte, det var alla slantar jag hade... Men kul var det! Åkte till Anna i onsdags, sov där och hjälpte henne att mentalt förbereda sig inför en packning till Stockholm! Men det gick bra hoppas jag... Sen blev det tåg till Åre. Mys och gos med så många och så mycket som möjligt! Trevliga middagar, bio (Borat, it's nice) och utgång på Bygget med ett spelande Melody Club! Mycket bra, mycket bra! Även åk i backen och glimtar av VM som ju faktiskt är i full rulle där uppe!

Men nu är jag hemma efter mycket släpande av grejer. Näe jag kan inte packa med mig mindre saker! Snart dags att sova. Ska bara äta upp min macka och kolla kontot, suck. Och försöka få till mp3:n! :)
Night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback