Here comes the sun

Än en gång är det vår! Underbart kan man ju tycka och visst är det härligt när solen skiner och just såhär innan det riktigt blivit vår och det fortfarande är som på väg att bli vår. Näe, våren är underbar själva den också! Och snart fyller jag år, igen! 19 denna gång. Tiden bara flyger förbi!

Det gör den verkligen. Var länge sedan jag skev här sist. Fick mig en fin liten påminnelse om att denna blogg ju faktiskt existerar av min älskade Freddie som för övrigt nu bort lite närmare stan men fortfarande för långt bort!

Imorgon åker jag ifrån Sundsvall och alla människor som råkar vara i staden (ibland är planeringen inte alltid perfekt från alla håll?) och beger mig ner till systeryster i Uppsala. Där nere är det däremot väldigt mycket vår redan! Vi ska shoppa, mysa och äta god mat! Sen ska jag ner igen i slutet på april/början på maj innan jag drar till LOndon! :)

Måste fixa min mp3 nu. Ett måste på tågresan ner imorgon, klockan 6.15! En ny-gammal favorit som absolut kommer ligga först på playlisten är Traveling Wilburys - Handle with care...

Everybodys got somebody to lean on
Put your body next to mine, and dream on

Just nu önskar jag att nån skulle säga exakt de orden. Nån som inte alls är långt borta för ovanlighetens skull. Men icke. Visst var det bättre förr..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback