London calling...

Igår for Marie mot regnigare breddgrader! Fast med tanke på hur mycket det har regnat här hemma den senaste tiden så kanske hon får bättre väder där? Lycka till min älskade vän! :)

Gårdagen gick till städning av huset för idag kom min favoritsyster hem! (Jag har bara en...) Hon är hemma hela veckan så vi ska bara mysa och ta det lugnt! Nån bio eller liknade kanske vi hinner med också; typ Djävulen bär Prada!

Annars så var helgens utelivs-bravader ganska trevliga! Barhäng med Sara och diverse andra kända och okända männiksor! De flesta ganska trevliga... :)

Kom just hem från IKEA, älska Sverige! Billigt och bra!

Just nu spelas:
The Beatles - Come together
Sean Paul - Never gonna be the same
Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig
Robbie - She's the one
Candi Staton - You've got the love (i mina tankar)

Catch ya'll later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback