Första snön!

Jag är otroligt nära att springa upp på vinden, dra fram alla jul-lådorna och sätta igång "Nu är det jul igen", "Nu tändas tusen juleljus", "White christmas" eller någon annan underbar sång som man endast tål att lyssna på ca 3 veckor om året! Det skulle ju nästan förstöra julkänlsan lite om man lessnade innan det ens var december. Men visst är det väl mysigt... Snö! Så långt ögat kan nå. Mjuk snö som faller och den ligger faktiskt kvar på marken! :) Min dag kunde inte ha börjat på ett bättre sätt! Nu vill jag bara ha lite minusgrader och kanske en solglimt då och då och sen är min älskade vinter äntligen här!

Lite av en favorit just nu:
Give me another chance
To write you another song
And take back those thing's I've done
Cause I'll give you my heart
If you would let me start all over
Again
                                - Justin Timberlake

Klarar mig inte utan musiken... Åh, speciellt när det är kallt som idag. Nu ska jag bara krypa upp i soffan med lite varm choklad och kolla på TV ett tag. För sen väntar träning och snöskottning? Hmm, vintern kanske inte är så underbar? Jo, det är den.

Snart blir det även Åre. Längtar efter stugan och dagarna i backen. Lunch i Rödkullen och fika på Olympia. Nu för tiden ska man väl kanske lägga till vanan frukost i Tott också, vem vet?



Kommentarer
Postat av: Elin W

Åh gud vad härligt det låter. "Krya upp i soffan med lite varm choklad och titta på tv ett tag". Jag önskar att det fanns på min karta också. Jag träffar dig gärna i helgen -om jag hinner. Förlåt att jag har så lite tid, men jag måste verkligen vila när jag har chansen. Inge reunion. Men det låter här i bloggen som du har ett jätteskönt liv iaf? Jag saknar dig 458.

2006-11-06 @ 20:05:09
Postat av: Ola

De här med att "lägga till vanan frukost i Tott" låter ju riktigt bra! ;)

2006-11-06 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback