Working 9-5...

Om det nu vore så väl. Men näe, det är okej, jag gillar att jobba över 1,5 timmar. Komma 2 timmar tidigare imorgon? Gärna. Och det värsta är, jag är inte helt oseriös... Visst, det är lite jobbigt och jaaa, man hinner bli otroligt less innan man kommer hem. Men vadå? Jag trivs kanonbra på jobbet iaf! Bra männiksor, ett helt okej sätt att fördriva tiden och grais lunch. Och vi vet ju alla att: Gratis ÄR gott! Så ett litet tips! Om du har vägarna förbi Sundsvall, kom in på Café Charm i Världshuset och säg hallå! Gillar alltid besökare! :)
Näe, inte riktigt alltid. Eller jag gillar alltid  mina vänner och andra bekanta, ni är jämt välkomna men andra. Åh, ibland vill man bara kasta mazariner på dem! Speciellt alla dem som inte ställer in brickorna i brickställen! Men ni som gör det; tack så mycket och välkomna åter!

Nu ska jag ut och göra "Bus-eller-godis" med kusinerna innan vi far ner på stan och hyr barnfilm och tjackar godis! :) Så tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback