Standard.

En helt vanlig dag:
Jobba, latte på Wayne´s med Linnea och lite shopping. Mmm, inte såg min dag mycket annorlunda ut! Klev upp, åkte för att handla, duktigt! Åkte ner för att jobba lite. Innan jobbet hann jag springa in och boka klipptid, tisdag kl. 11.30! Väl framme på jobbet så hamnade jag i disken, ovanligt? :) Sen kom Linnea och vi begav oss mot Wayne´s, Linnea drack iallafall en latte, men vi glömde som vanligt bort stämpelkortet! Hm, vi kommer aldrig att få den där graits-latten va? Sen blev det lite stress för att hinna hämta Linneas tack-kort, ja, sen studenten! När vi väl kom fram så var det låst, rackarns, har de hunnit stänga? Men icke, de höll bara på med lite hmm... Ja men nakenfotografering där inne. Vi stannade kvar utanför (!) men fick till slut bilderna! Sen begav vi oss in mot stan för att göra av med lite pengar vi inte har. (Hatar att få lönen den 27:e!) Men hängde undan allt som gick så på tisdag är man väl inte rik igen då! Men jag är inte bitter! :) En helt vanlig dg alltså, egentligen.

Nummer ett på listan över favorit-ljud just nu: när det rasslar till i dammsugarslangen. åh...

Men nu har jag inte tid. Ska upp och göra leverpastejsmackor till 'Hotel Rwanda' som mamma och jag ska se nu! :) Mysigt. Blir nog en kopp varm choklad till.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback