Snart heltid?

Efter en allt för lång dag på jobbet - kom in en helvtrimme tidigt och gick en halvtimme sent - sitter jag nu här igen. Ska sova alldelens strax! Lovade bara en allt för underbar person att uppdatera, då jag tydligen inte gör det tillräckligt ofta, och eftersom denna underbara person även lovade att följa med mig att shoppa på den dagen det inte var planerat och  istället tar sin nu helt shoppingfria dag till att bara ligga hemma på soffan istället, var det synd om henne eller, så ja, nu sitter jag här. (Tappade bort poängen med förra meningen nån gång där mitt i.) Men som sagt, mer och mer jobb! jag klagar inte. När flickorna på jobbet ser min jobbfria dagar som 'lediga' och inte 'en-dag-då-jag-inte-jobbar' inser man att ja, jag är nog en i gänget, jippie!  Att jobba över är dock inte min riktiga önskedröm, speciellt inte när det är exakt 42 minuter över vilket resulterar i en ny svett-attack när jag desperat kutar för att hinna med 19.15-bussen hem! Gaah. Men okej, jag hann ju. Måste ha ganska bra kondis ändå? Eller så inte. Men eftersom man svettas ca en liter varje dag på jobebt så har jag nu bestämmt mig för att varje dag på jobbet kvalicifierar sig som minst ett gym-pass, så det så!

Hm, något jag missat om min fantastiskt dag? Kanske inte. Eller jo, har jag sagt att jag gillar att jobba på café? Inte dåligt med snygga människor det finns i denna stad? Min blonda stammis var inne idag igen, alltid lika trevligt. Sen så har vi ju de otroligt roliga 'kompisarna' på MQ som kommer in och förgyller våra dagar, inte illa, inte illa! :) Hint, hint, Freddie fattar! Tihi.

Nu väntar sängen och faktiskt lite sovmorgon imorgon! Åh... Underbart! Sen väntar lite ärenden på att få uträttas imorgon förmiddag innan det blir mer jobb. ("Kan du jobba imorgon, 13-18,30? Eller föresten, stänga också? =vara kvar till 19,30...) Jo, men visst! jag behöver ju itne vara ledig! Men på torsdag, då jeklar! SHOPPING med stort S. Ja, det skrev jag ju!

Joo, just det! Klipp, klipp blev det ju idag också! Looking fab again, as always! Lite motsägelsefullt men ändå! Notera och kommentera! Smek ego... ;)

Nu är det nightie-nightie för min del! Skönt. Catch ya' later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback