Oemotståndlig?

Kanske inte direkt men jobba får jag iaf! :) "Tur att du kan jobba iallafall" sa min chef till mig häromdagen. Mihihihi! Klart jag vill jobba! har jag föresten sagt att jag kanske har lite av det bästa jobbet i stan, om man inte har något emot att spana på hetingar som dricker kaffe hela dagarna iaf! ;)

Även så fungerar ju gymet som en bra spaningsplats... Eller Freddie?

Imorogn blir det mer Freddie, och exremt mycket snuskskvaller om i lördags!
Sen kanske även bio eller nåt. Henke kanske också henkar. Hihi. :)

Resten av helgen ska jag också jobba. Och kanske får man avnjuta lite sällskap med sambon? Man vet aldrig, men hoppas det gör man ju! :)

Love.

Kommentarer
Postat av: Elin W

Ikväll ses vi!! Härligt :) !
Mycket att prata om så jag föreslår en dejt innan bio i form av en efterrätt! Ring mig när du slutar jobba :) !

2006-11-11 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback