Lugnet efter stormen.

Nu har kussarna åkt och jag ska somna i TV-soffan om en timme... Åh, så underbart. Har även hunnit träna, så jag är helt slut! Trixat och fixat med massa grejer hemma och imorgon är det jobb igen. Love it, love it. Jobbar mån-tis så på onsdag ska jag sova! Länge... Man blir lite trött efter såna här helger. Kusinerna kom i torsdags, jobbat ons-lör, syrran här sen i måndags och så en otroligt rolig utgång igår! Tack Linnea, som vanligt... :) My love! Men nästa gång stannar jag också längre på efterfesten? ;P (Internskämt) Moahaha!

För övrigt saknar jag ryggvärken, migränen och allt det där andra som innebär att jag var nära mina bästa vänner. Åh, som jag saknar er. Tur att det finns telefoner och internet. Vem vet vad som händer nästa år?

By the way; jag åker alltid i framsätet i Combin. Rockin' Sean like never before.



Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hahahah... inte har jag vetat att du är en sån där bloggare.. kanske ska starta upp de jag med .. hmm.. Skivan är guld värd när jag sitter ensam i bilen.. och klart du ska sitta fram.. vill ju inte riskera nått ;D Höhöhö.. Kanon helg dessutom.. Kan de bli bättre.. Ha man vänner som dig behöver man inga korta skitar ;D Puss! //Freddie

2006-11-06 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback