En till dag, en till natt.

Skulle egentligen börja 12 idag, blev 11 igår. Skönt, ändå lite sovmorgon. Duktig som jag ändå är klev jag upp vid 8.30, tur var väl det! 9.15 ringer chefen och då var det bara att åka ner... Shoppa hann jag inte riktigt med men min personliga assistent kom naturligtvis till min räddning! Ett par jeans och en julklapp! Halva listan klar nu, känn pressen. :) Imorgon blir det ännu mera jobb, men innan dess lite välförtjänt sömn.

Spelas flitigt i bilen just nu:
Anna Ternheim och Fleetwod Mac.
Better be - Tell me lies - Landslide - Shoreline m.fl.
"No-one brings you down like I"

Just nu hoppas jag på:
1. att jag inte jobbar julafton
2. att jag inte jobbar nyårsafton
3. min dator skulle sluta hänga sig

For now: sleep well strangers.

Kommentarer
Postat av: Elin W

Tack för igår Hanna! Hade supertrevligt :) Och tack för den fina presenten =) Jag kom på en sak när jag kom hem.. Nästan perfekt är ju en av mina favoritlåtar och Lycklig och förvånad en av dina! Var det så det var tänkt? :)

2006-11-12 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback