Traditionen fortsätter!

Kommer just från Wayne's där en söndagsfika har avnjutits! Mycket trevligt måste jag säga! Håller med Freddie, inte så mycket skvaller men vad ska vi göra? Mitt och Henkes liv är inte så intressanta som vi vill att de ska vara! Hrmpf! Vi får bättra oss tilln nästa gång.

To-do-list:
Ringa 11 miljoner samtal (klockan åtta, tack Freddie, tack)
Bestämma om nyår
Bestämma om framtiden (Svar på ansökan imorgon!)
Fixa julklappslista
Hitta ett intressantare liv?

Trött på att vänta nu. Nu gör jag det på mitt sätt. FI FI FI! Men ja, det får gå!

Peace, love and me.
/Zlatan

Kommentarer
Postat av: Hannah

Härlig blogg.

Postat av: Freddie

Men sorry zlatan.. inte mitt fel att jag "get laid" .. ;D de e kalsongerna asså..

2006-12-11 @ 02:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback