Smärta...

Kan kännas på många olika sätt, jag har upplevt ett flertal... Hjärtesorg mot ren och skär idioti-smärta, ja, vad väljer man? Vet inte riktigt faktiskt, har nog inte hunnit bestämma mig än! För smärta lär man ju få uppleva fler gånger i sitt liv?! Kanske snarare än man anar. Typ när man går till jobbet så VET man att fötterna kommer att göra ont som f-n när man kommer hem men när man åker ner på stan för att jul-shoppa? Ja, suprise, suprise! ;P Ont i fötterna var väl det enda jag inte hade?

Vet inte hur "public" jag vill gå med detta, men ont gjorde det. Jävligt ont! Värt det? Inte just då, men nu? Jao, ganska snyggt är det ju. Lite crazy men WTF, går ju fixa om man vill? Fast det vill jag itne, inte än iallafall! 490 pix var ju inget pris iallafall! :)

LEDIG HELG! Och det ska bli otroligt skönt! Tänker inte ens komma in och fika under lördag-söndag! På Charm iallafall! Imorgon väntas träning och JULBORD! Mihihi, på Lörran. Farmor är här i helgen så det ska bara bli supermys och gos hela tiden! Som till exempel nu, när jag ska slänga mig ner i soffan för att kolla på Doobedoo! :)

Men iallafall, (blev många såna idag) fika på söndag blir det! Vet inte om jag kommer kunna hålla traditionen... Ska försöka! Marie kommer ju hem så det ska bli mys och fika med henne! :)

For now; Peace, Love and Understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback