Jobb igen...

Sällan denna blogg handlar om mitt jobb? Mitt jobb = mitt liv, i stort sett just nu! och inte är väl det illa, eller är det? Vänta, ska bara fråga som på jobbet! :P men inte fel att jobba jämt heller, inte när man får finbesök ända ifrån Umeå! Great att se min Betty igen och jag lovar att komma och hälsa på snart så att vi kan pascha och kolla på Benke. Mmm... Jaja, kul att du va in du också Freddie. Trodde du att jag skulle glömma dig? ;P Haha, sucker! Fika imorgon kanske eller "är jag jobbig då?". Mihihi, åh, internskämt! Sara ska med, glöm inte att ringa henne.

Ja, men som sagt; jobbet! Gick bra att stänga idag även om jag var kvar till sju, suck. Men men! Imorgon blir det ännu värre, Storgatan! Gaah, hur ska detta gå? Det kan man ju fråga sig ganska länge. Förhoppningsvis blir det ganska lugnt på dagen så att vi hinner med oss och inte "halkar efter" som vi så ofta gör på in: (Ogilalr fortfarande det namnet!) Men ja, kan ju återkomma med mer detaljer om morgondagen imorgon... Jag vill inte! Och så nycklar och larm och grejer. Hur ska jag fixa det? Vi får helt enkelt vänta och se... Ojojoj säger jag bara!

Tränade idag iaf! Pump, nice! Bra instruktör även... Plus-poäng! Dåliga biceps hade han inte heller så när han sa "det här är min favorit" på biceos-låten tänkte jag bara "nä-hä?". Haha, men jag klagar inte? :)

Efter jobbet och all den underbara städningen (Jag skulle aldrig palla att städa på heltid. Jag skulle blir så less på slutet av dagarna att jag skulle fuska, vad ajg än gjorde! Jag var så trött idag när ajg började städa ute i cafét så jag vet knappt om moppen rörde golvet sista minuterna. Svosch-svocsh. Sen var det klart! Så snabbt har jag aldrig städat förut... Men jag tyckte det såg rent ut iaf! man kanske ska vara less? Hmm. Intressant tanke?) så åkte jag och hyrde film för hemma väntade ingen! (Och med ingen menar jag ingen mamma eller pappa, filmer har vi så att det räcker och blir över!) Bilen väntade iallafall på mig när jag gick ifrån jobbet och det var skönt. (Låst var den också.) När jag kom hem blev det en snabb dusch och sen väntade den obekvämma soffan. (Mamma har möblat om, me NO lik-e.) Ja, men en stund  lyckades jag somna iallafall! Sen bar et iväg för att hämta mamma och pappa och nu sitter jag här igen! :) Men itne länge till! För nu ska jag borsta tänderna och sen så väntar en hel 1,20-säng bara för mig...


Kommentarer
Postat av: Freddie!

TRodde du ersatt mig.. :'( vart rädd där ett tag...

2006-12-10 @ 02:27:07
Postat av: emma

siiiiv ! jag måste få hjälp, nu är den sådär igen. jag får inte ner den. du måste hjälpa mig siv ! en snabbis i omklädningsrummet, vad säger du ? roärw, siv, kom och ta mig.

höhö. kolla bilden på min blogg.
sååå mysigt att få träffa dig igen bettan. umeå väntar på dig ;) love ! / GEEERT !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback