Den kom, den sågs knappt och nu är den borta!

Ja, nu är det knappt jul längre. Inte ens mellandag! Julen gick extra fort iår. Kan bero på att det inte ens är frost på backen och snö var det flera veckor sen man ens trodde på! Jobbade även 23:e och 26:e så blev ju inte så lång vila där inte... Även första julen utan tomte, skojar inte! :) Blev en lugn dag i övrigt, hade nästan inte ens tid att gå och längta efter saker ens! Och många julklappar fick jag också! Helt otroligt... Bäst var Bond-boxen som jag fick av syrran och Marcus, klar 10-poängare. Nu ska här nötas Bond i flera veckor, som om jag inte gjort det innan... :)

Sjuhelskotasdag på jobbet idag! Pust och stön... MASSOR med folk vilket resulterade i att jag fick stanna till halv åtta... Slutade egentligen halv sju... Jaja! Inte så mycket att göra. Imorgon blir det också jobb fastän jag skulle vara ledig! Men på fredag tänker jag säga att jag inte VILL jobba! Då ska jag hänga på stan med syster! Bara mysa och fika och kanske shoppa lite om man har tur...


Nu vet jag inte med säkerhet men om det är så så är världen mycket mindre än jag någonsin trodde! Helt seriöst, mycket sjukt...

"Ibland måste man få göra misstag för att inse vad man inte vill."

Kände inte riktigt för att skriva nu. Får ta det en annan dag när jag känner mig bättre utvilad och på G. Såå, hm, undrar när det blir? :P Typ om ett halvår kanske? Eller mer...

For now, I don't even know.


Kommentarer
Postat av: jonessomfan

ja men hanna fan ja kan hålla med dej! vart tog julen vägen! vart är snön? (såg den sist igår.. men inge länge) fan..
gillar du bond? =) skoj! min bästa klapp var nog parfymen eller fossilsmycket. måste fika nått framöver =) elle kanske kolla på nån film elle nått. bond? =) du få hadet så skoj på nyår! kramkram!
ps: har du fått julkortet? =/

2006-12-29 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback