3:e advent...

Fattar det inte? 3:e advent, idag? Och eftersom julafton är på 4:e advent i år betyder det att det bara är en vecka kvar till julafton? Hur kan det ens vara möjligt? Har knappt hunnit tänka på jul i år? och nu försöker ni säga till mig att det bara är en vecka kvar? Jag kan ju skriva en otroligt låååång lista på jul-saker jag inte gjort! Några exempel;
-
julkalendern, inte sett ett enda avsnitt iår. (brukar följa det religiöst)
-
julpyntat, jag vet, det är pinsamt
-
lekt i snön, okej, inte mitt fel, men det känns ändå kontigt
-
julpaniken, VART ÄR DEN?
-
julstämningen, jaa, inte ens hunnit oroa mig för den ännu!

Heelt sjukt skulle man ju kunna säga. Kan ju hoppas att jag får in lite julstämning nästa vecka... Hunnit med att dricka lite äcklig men obligatorisk julmust har jag iallafall gjort. Pepparkakor har jag ätit men inte en enda lussekatt! Vart är världen på väg? Jag som brukar vara julfanatikern nr 1!!! Sorgligt...

Julklapparna är nu officiellt klara iallafall, tackar tackar!  Åh, så skönt det känns? Jaa! Lite småplock kvar, som egentligen inte är nödvändigt, så jag ser mig själv som klar!


Även att det inte är jag som sviker idag! Men det är okej, du hade kasnke en tuff natt? ;P Åh, jag vet inte??? tell me, NOW! Mihihi! Men fika blir det nog iallafall med nyhemkomna Marie och möjligen Sara? :) Trevligt trevligt!

Utgången igår blev för min del; bil-körande, frysande, Max och mer frysande. kan ju hoppas på att andra ahde en mer gicande kväll? Jag satsar istället på 25:e och nyår! Åh, skoj ska det bli! Kanske bli lite omplaner... Har funderat coh kanske kommit på ett bättre förslag? I will tell alla inblndade later!

Kommentarer
Postat av: Elin W

Bättre förslag ang nyår? Vad kan det vara? Jag ringer på annandagen eller dagen efter det. Om inte du hinner före ;) JULKRAMAR

2006-12-23 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback